ADA APAKAH ??

Thursday 19 December 2013

PERPISAHAN TERPAKSA :'(

Assalamualaikum..
not in good mood ^^

so ?? kenapa dengan tajuk tu ?? pelik semacam je.. tak payah nak pelik sgt.. macam tak paham je kan ?? semalam berape haribulan erk ?? owh 19/12/13 !! ade pe je ?? takkan tak tahu... ape lagi.. sekolah2 menengah dilimpahi air laut laa.. okay la nak stret to the point..

19/12/2013 ni mengajar saya tentang menghargai.. dan tarikh ni adalah tarikh antara saya dan Allah je... ASRAMA PUTERI TUN AMINAH akan dijadikan kenangan sampai bila2..Hanya Allah je yang tahu betapa remuknya hati ini... meninggalkan mereke bukan satu benda yang diharapkan.. semua kami bina disitu.. UKHWAH , DAKWAH , GURAU , GADUH.... semua kami lakukan untuk 3 tahun... lma tu.. tapi kini , usaha yang Allah lihat ... ye betull... masa perekse , saya selalu bangun tahajjud , lepas perekse ?? kadang2 tak buat pon.. tak istiqomah langsung.. Allah nak bgi kejayaan tu pon teragak2 la... usehe saya pon teragak2 je.. Tarikh tu mengubah saya untuk berada dalam medan dakwah yang lain.. pesana untuk semua warga ASPUTA . Adik2 form 3, 2 and 1.. korang teruskanlah untuk berjihad dijalan Allah ni.. Jadikanlah asputa tu sebagai medan dakwah korang secara perlahan.. bangunkan lah kembali semangat untuk berada di jalan Allah.. kepada akak form 5 , good luck for spm.. doakan saya disini.. akak2 tolong la bimbing adik2 yang baru tu... dan untuk kawan2 form 4 , hey !! miss u a lot laaa . anda da jadi kakak fc kan ?? tunjukkan teladan yang baik.. buktikan dekat mereke.. walaupun korang dalam bilangan yang sikit , tapi korang boleh jadi akak fc yang terbaik.. selalu ingat saya ye...mudah2an perpisahan ini bukan la perpisahan untuk selamanya :) okay la.. ennough for now... next time kita sambung lagi.. :)


DISINI LANGKAH KAMI BERMULA ='(

No comments:

Post a Comment